אחד המוצרים הבסיסיים ביותר, שאפשר למצוא בבית של משפחה ממוצעת הוא המזרון בין אם מדובר במזרון יחיד לחדרי הילדים, או על מזרן זוגי, מדובר במוצר שאמור לשמש נאמנה את בני המשפחה כל יום, למשך שעות רבות ולמספר שנים לא מבוטל. אם אתם מחפשים מזרן זוגי לחדר השינה שלכם, אתם בטח יודעים כי ישנן היום הרבה מאוד חנויות, שמציעות לכם מזרונים זוגיים מסוגים שונים. העניין הוא לדעת לבחור את המזרון הזוגי הנכון ביותר לחדר השינה הזוגי, שיתאים לשני בני הזוג.

איך לרכוש מזרון זוגי?

מאחר ומדובר בשני אנשים שצריכים לישון על המזרון, קניית מזרן זוגי היא מעט מורכבת יותר, בהשוואה לקניית מזרון יחיד. העדפות השינה שלכם שונות, היא ישנה על הבטן, אתה על הצד. הוא מסתובב על הזמן בלילה ואת לא. הוא אלרגי לאבק ואת סובלת מכאבים בצוואר. בית עסק מקצועי מודע לפערים שבין בני הזוג בעניין הזה, ויידע להציע מזרונים זוגיים איכותיים, אשר יענו על כל צרכי הזוג, ככל האפשר. מובן מאליו, שעל מנת לבצע את ההתאמה לזוג, שני בני הזוג צריכים להגיע פיזית לחנות ולשכב בעצמם על המזרונים השונים. עם זאת, יש גם בתי עסק שמוכנים להציע לכם את המזרונים לתקופת התנסות אצלכם בבית. אם אתם לא מגובשים על סוג המזרון המתאים לכם, ייתכן ואופציה זו תעזור לכם לקבל החלטה ביתר קלות. נוחותו של המזרון עבורכם מורכבת לא רק מסוג החומר ממנו הוא עשוי, אלא גם מעוביו של המזרון וממידותיו (שלא ייצרו מיטה צפופה מדי לשניים). לצד ההעדפות האישיות של בני הזוג, ישנם קריטריונים אובייקטיביים לבחירת מזרון- החשוב שבהם הוא תקופת האחריות (בדרך כלל, האחריות ניתנת למשך עשר שנים), אך גם מחיר המזרון מהווה כאן שיקול. בעת קניית המזרון, שימו לב גם להוראות התחזוקה המתלוות לו, גם המזרון האיכותי ביותר לא יוכל לשרת אתכם עשרים שנה באותו האופן, אם הוא לא יתוחזק כראוי. ב”תחזוקה ראויה”, הכוונה היא להוראות כמו הפיכת המזרון אחת לתקופה (כדי למנוע שקעים במזרון), הרחקה ממקורות מים וניקוי מאבק.

מזרונים זוגיים איכותיים בחברת איילון

פתרונות השינה שמספקת חברת איילון ללקוחותיה כוללים הן מזרוני יחיד והן מזרונים זוגיים. כשאתם רוכשים מזרן זוגי לחדר השינה שלכם, אתם יודעים שאתם מכניסים לבית שלכם מזרון שעשוי מחומרים איכותיים, שמלווה בשירות המקצועי והאדיב שלנו במעמד הקנייה וכמובן לכל אורך תקופת האחריות.