שוק המזרונים לחדרי השינה הוא כיום מגוון ביותר ומותאם להעדפות השינה השונות של הצרכנים. בעוד שישנם כאלו, אשר מעדיפים מזרונים העשויים מהחומרים המתקדמים והאיכותיים ביותר (כמו ויסקו או לטקס), ניתן למצוא עדיין בשוק מזרוני קפיצים איכותיים וטובים, שקיימים בשוק הזה שנים רבות מאוד. מזרוני קפיצים נחשבים למזרונים זולים אך יעילים בחלוקת משקל הגוף על המזרון. מנגד, מזרוני קפיצים נחשבים לעמידים פחות, בהשוואה למזרונים מחומרים מתקדמים יותר, כשאיכות התמיכה נשחקת לאורך זמן.

איך לבחור מזרון קפיצים?

אם אתם מתעניינים באותם מזרוני קפיצים איכותיים וטובים, צריך להכיר את הסוגים השונים של מזרוני הקפיצים אשר נמצאים בשוק. שני הסוגים הנפוצים ביותר הם קפיצים מבודדים וקפיצים משולבים. בשני הסוגים, הקפיצים מסודרים באופן אנכי בתוך המזרון (בין עילית המזרון לתחתיתו), אך הם נבדלים בסוג הקפיצים. מזרון קפיצים מבודדים עשוי ממספר קפיצים, הנמצאים לכל אורך המזרון, אשר כל אחד מהם מבודד מהאחרים שסביבו באמצעות שרוול מיוחד. הבידוד מאפשר לנוע בצד אחד של המיטה, מבלי שהדבר ישפיע על אזורים נוספים במיטה. סוג מיטה זה, למשל, טוב למיטות זוגיות, מאחר ולשני בני הזוג ישנן, קרוב לוודאי, העדפות שינה שונות ושינויי תנוחה במהלך הלילה. במזרון אשר עשוי מקפיצים משולבים, קפיצי הברזל (שצורתם כשל שעון חול) מחוברים יחדיו ברשת ברזל, המקיפה את כלל המיטה. סוג מזרון זה נחשב לכזה אשר מחלק באופן נכון יותר את משקל הגוף על המזרון, ביחס למזרון עם קפיצים מבודדים. בנוסף, אורך החיים של מזרון עם קפיצים משולבים הוא מעט ארוך יותר מאשר מזרון עם קפיצים מבודדים, אך בכל מקרה, שניהם אינם אמורים להחזיק יותר מעשור של שימוש בחדר השינה. סוגים נוספים של מזרונים, הם מזרונים שבהם הקפיצים הם אופקיים ולא מאונכים וכן מזרונים עם קפיצי מירה (קפיצים ארוכים במיוחד).

איילון הכתובת שלך למזרוני קפיצים

אם אתם מחפשים מזרוני קפיצים איכותיים או אם אתם רוצים מזרוני ספוג, לטקס או ויסקו, המקום הנכון עבורכם למצוא את המזרון המתאים ביותר הוא חברת מזרוני איילון. חברת איילון היא חברה, אשר במהלך שנות פעילותה הרבות, מקפידה כל העת להביא לצרכניה את הבשורה המתקדמת ביותר בתחום השינה- מזרונים יפים ונוחים, אשר תומכים באופן אידיאלי בגוף האדם ובהעדפות השינה השונות. כשאתם רוכשים מזרון מחברת איילון, אתם יודעים שאתם מכניסים לחדר השינה שלכם מוצר מתקדם, אשר ישמש אתכם ביעילות לאורך שנים- בדיוק כמו שמזרון איכותי צריך להיות.

חברת איילון מציעה עוד מגוון רחב של מזרנים לילדים שמתאימים לבריאות הגב