האדם הממוצא מבלה כשליש מחייו בשינה, אך בשונה משאר הדברים שמעסיקים אותו, זהו התחום שבו נוטה האדם להשקיע הכי פחות זמן, מחשבה, והתחשבות. כתוצאה מכך מרבית בני האדם סובלים מליקויים ופגיעות של מערכת העצמות והשרירים ללא ידיעתם. הקלות שבה אנחנו פשוט מתעלמים מצורכי הגוף שלנו היא כמעט פשע.

השינה שהיא אחד החלקים המשמעותיים ביותר בחיינו היא לרוב דבר מה נשכח שרובנו מעדיפים לדחות בכדי לפנות זמן להגשמת החלומות שלנו כשאנחנו ערים, רעיון מוזר כשחושבים עליו אך בהחלט מצב קיים. כתוצאה מכך מרבית האנשים משקיעים מעט מאוד זמן במחשבה על האופן בו הם ישנים או במחשבה על העובדה שטיב השינה שלנו משפיע על הבריאות הכללית, הפיזית והנפשית שלנו.

מזרונים ישנים, לא מותאמים וללא תמיכה נכונה הם אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בבעיה. בעיה שמקורה בעיקר בחוסר ידע, הקדשת תשומת לב או התעלמות.

איך מזרון אורתופדי עושה הבדל גדול

השקעה של מעט מאוד זמן בבחירה של מזרן טוב ותומך עושה הבדל גדול. מזרונים בעלי מערכות אורתופדיות שעוצבו לתמוך בגוף ולהכיל את המורכבות שבו, משפיעות כמעט באופן מיידי על הערנות שלנו במהלך היום, על היציבה שלנו, על החיוניות ועל פוקוס הכללי שלנו במהלך היום. מזרון אורתופדי טוב ואיכותי משפר פלאים את התפקוד והמיקוד שלנו  ומאפשר לנו להדגיש את הדברים שחשובים לנו בחיים.

הכל טמון באותו מזרון אורטופדי איכותי ומיוחד. בשונה מכמעט כל סוג אחר של מזרונים. המזרונים האורתופדיים יוצרים תמיכה מדוייקת בגוף ומחפים על תזוזות לא בריאות שאנחנו עושים מתוך שינה, כמו מתיחת שרירים או עומס על איברים מסויימים. המזרונים האורתופדיים נתמכים במערכת קפצים ושכבות הגנה שמאפשרות תנועה חופשית, טבעית ונכונה של הגוף. כזו המאפשרת שינה עמוקה, טבעית ונכונה לגוף.

להפסיק לחיות בחלום רע

הדרך לעשות שינוי משמעותי בחיים שלנו היא הרבה יותר קצרה ממה שאנחנו חושבים. מחקרים מראים שהרבה מאיך שאנחנו חווים את העולם מושפע מהאופן בו אנחנו ישנים, ממספר שעות השינה המלאה שלנו ומן הדרך שבה אנחנו קמים. יותר ויותר אנשים עוזבים היום את המזרונים הישנים שפוגעים בחווית השינה שלהם ובשל כך בחווית הערות שלהם ועוברים למערכות אורתופדיות שיהלמו את הצרכים האינדיוודיאוליים שהם מכניסים איתם למיטה ואת הדרך בה בני האדם צריכים לישון במאה ה-21.

שינוי כזה הוא פשוט מאוד, היום, בהשקעה קטנה מאוד כל חווית החיים שלנו יכולה להשתנות. שינה טובה יותר היא מפתח אמיתי לחיים טובים ומשמעותיים יותר. כאלה שלא סובבים סביב כאבים, חוסר עירנות, חוסר סבלנות וחוסר מיקוד כללי.

“שינה טובה” כך אומרים המומחים, “מקנה לאדם יתרון אמיתי בחיו. יכולתו להישאר ממוקד לאורך זמן, להבדיל בין הדברים המהותיים לבין התפלים מתחדדת וכן מתמעט הצורך שלו לעסוק בכאבים ובמתחים פנימיים”. את היתרון הזה הם מחזקים “מקנה רק מזרון אורתופדי!”