טיפים לרכישה מוצלחת

המזרון הוא אחד מהמוצרים הבסיסיים ביותר שמשמשים אותנו. אנחנו עושים בו שימוש בכל יום, למשך מספר שעות ניכר- הוא משמש אותנו לא רק לשינה, מאחר ואנחנו גם נשכבים עליו, למשל, כדי לקרוא או כדי לצפות בטלוויזיה. המזרונים הם אומנם מוצר שמתקשר לנו לנוחות, אבל צריך לזכור, שמדובר במוצר אורטופדי מהמעלה הראשונה- מצד אחד, ישנם היום סוגי מזרונים, שמסוגלים להתאים את עצמם למבני גוף שונים ובכך לעזור בריפוי כאבים שונים לאורך הגוף. מצד שני, כאשר המזרון לא נוח לנו, אנחנו עלולים לסבול מכאבים משמעותיים. המזרונים מיוצרים מחומרים שונים ומגיעים בגדלים שונים. אחד הסוגים הנפוצים ביותר הוא מזרון יחיד.

המזרונים הותיקים כמו קפיצים וספוגים

כאשר אנחנו ניגשים לקנות מזרון יחיד שהוא גם איכותי ובריאותי, אנחנו יכולים לקנות מזרון, שמיוצר בטכנולוגיות הקיימות עשרות שנים, אך כאלו שעוברות שיפורים כל העת. שימוש בקפיצים הוא הטכניקה המוכרת ביותר לייצור מזרונים. המזרונים הללו נחשבים למזרונים זולים יחסית וניתן למצוא את הקפיצים כקפיצים משולבים או מופרדים. ההבדל הוא בהשפעה של כל קפיץ על שאר חלל המיטה- בעוד שברשת המשולבת, תנועה על קפיץ מסוים משפיעה גם על אלו שלידו, הרי שבקפיצים מבודדים, כל קפיץ מנותק מאלו שסובבים אותו. עוד חומר שנעשה בו שימוש רב הוא הספוג- הספוג מגיע בצבעים שונים, כאשר כל צבע מבטא רמת חוזק ואיכות משתנים. לעיתים קרובות, המזרון יכלול יותר מסוג אחד של ספוג.

לטקס וויסקו הוא עידן חדש במזרונים

אם אתם מחפשים מזרונים שמיוצרים בשיטות חדשות יותר, תוכלו לבדוק את המזרון שמיוצר מויסקו או מלטקס. היתרון הגדול של מזרן יחיד המיוצר מהם הוא, שהם מסוגלים להעניק תמיכה אורטופדית אידיאלית למבני גוף שונים. לכן, מזרונים מהסוגים הללו מומלצים לכאלו שסובלים מבעיות שונות בצוואר או בעמוד השדרה. הלטקס הוא חומר טבעי, המופק מעץ הגומי. הויסקו, לעומתו, הוא חומר סינתטי שמקורו בארצות הברית. הלטקס מתאים לאלו האלרגיים לאבק והוא איננו מחמם את הגוף בשינה בקיץ. הויסקו נחשב לחומר אלסטי, שמתאים את עצמו בקלות למבנה הגוף של הישן עליו לאורך זמן, באמצעות קליטת חום הגוף של המשתמש בו.

קנייה חכמה של מזרון למיטה

מאחר ולמזרון יש השפעה גדולה על חיי היום-יום שלנו, חשוב לבחור בצורה מוצלחת את המזרון שעל המיטה שלנו. קודם כל, חשוב לוודא שהמזרון מגיע עם תקופת אחריות ממושכת (תקופה של עשר שנים היא המינימום הנדרש ממזרונים). תקופת אחריות ארוכה היא ערובה לאיכות החומרים המרכיבים את המזרון. מעבר לכך, חשוב לנסות בצורה אמיתית את המזרון. לא מדובר באותה שכיבה של מספר שניות, שמתבצעת על המזרון בחנות. ישנן חנויות, שמאפשרות ללקוח תקופת התנסות של מספר ימים, במהלכם הוא יוכל לישון על המזרון ובכך, לבחון בצורה אמיתית את התאמת המזרון להרגלי השינה.