אם אתם מחפשים חומר איכותי, שיתמוך בשינה שלכם באופן אינדיבידואלי ומיטבי, אין ספק שאתם צריכים להכניס ויסקו לחדר השינה שלכם. את זה ניתן לעשות זאת על ידי רכישת כרית ויסקו איכותית ובריאותית או מזרון ויסקו. הויסקו הוא חומר חדש יחסית, שמגיע אלינו מהמעבדות של סוכנות החלל האמריקאית (נאס”א). החומר פותח לשמש את האסטרונאוטים, הנמצאים תקופות ממושכות בתנאים של חוסר כבידה. התנאים יוצאי הדופן עבורם פותח החומר, יכולים בעצמם לרמוז לייחודיות של חומר הויסקו. בתחום השינה, הויסקו משמש כחומר אורטופדי מעולה. הסיבה לכך נעוצה באופן הפעולה הייחודי שלו, כשהאדם שוכב על כרית ויסקו או על מזרון ויסקו, החומר הגלום בהם יודע למעשה “ללמוד” את מבנה הגוף של מי שישן עליהם ולעצב את עצמו לפי צורת הגוף של מי שישן עליהם. הויסקו משתמש בתכונות הגוף שלמד, על מנת לארגן מחדש את חלוקת המשקל של הגוף על המזרון. לטווח הארוך, שינה על מזרון ויסקו אורתופדי ובריאותי תורמת לבריאותם של השרירים והעצמות לכל אורך הגוף. כשמדובר במזרון ויסקו, אפשר למצוא בשוק מזרונים שעליהם מולבשת שכבת ויסקו (בעובי של מספר סנטימטרים) או מזרונים העשויים במלואם מויסקו.

היתרונות של מזרון הויסקו

יתרון נוסף של מזרון ויסקו, שהופך אותו למוצר פופולארי עוד יותר, הוא התאמתו למיטות החשמליות. מזרונים מסוגים אחרים, כגון לטקס, תורמים גם הם לבריאות הגוף, אך הם יאבדו מתכונותיהם המיוחדות אם יולבשו על מיטה חשמלית. בהוספת מזרון ויסקו על מיטה חשמלית, הנוחות למעשה גדלה פי שתיים, אתם נהנים מהתמיכה הצמודה והמפנקת של הויסקו וגם מסוגלים לנוע בקלות בין מצב שכיבה למצב ישיבה. מזרוני ויסקו מגיעים בשתי רמות קשיחות, רמה גבוהה ורמה נמוכה. אפשר כמובן להנות מסגולותיו של הויסקו אם אתם משתמשים בכרית ויסקו או במזרון ויסקו בלבד, אך אין ספק ששימוש בשניהם במיטה שלכם הוא שילוב מנצח, שיעניק לשינה שלכם ולגוף שלכם ערך מוסף, שחומרים מעטים יתקשו להביא לכם.

ליהנות ממוצרי ויסקו גם בחברת איילון

חברת המזרונים איילון משווקת ומייצרת המון סוגי כריות ועוד מגוון רחב של מזרונים איכותיים ברמות קושי שונות, התומכים בשינה שלכם באופן אידיאלי. בין המוצרים שלנו, ניתן למצוא גם מוצרים המכילים ויסקו, כמו לדוגמא כרית ויסקו או מזרון ויסקו. מאחר ואנו מייצרים את הכריות והמזרונים שאנו משווקים, הרי שאנחנו יכולים לערוב לכם על הרמה הגבוהה בהם מיוצרים מוצרינו. כשאנו מייצרים את המוצרים שלנו, אנו יכולים לשים לב לכל פרט קטן ולא להתפשר על תהליך הייצור וטיב החומרים, כמו גם על מחיר אטרקטיבי.