הזוג הממוצע מבלה כשליש מחיו המשותפים בשינה, אבל בשונה מכל שאר הדברים שמעסיקים אותם, זוגות נוטים להשקיע הכי פחות זמן, מחשבה והתחשבות ברגעים הכי אינטימיים, הכי קרובים ואולי הכי חשובים בחיים שלהם. כתוצאה מכך יותר ויותר זוגות חווים חוויות של ריחוק ומתח. לכן בחירת מזרון זוגי צריכה להיות בחירה מושכלת שנעשית משיכולים של אהבה והקפדה על איכות ובריאות.

השינה היא אחד החלקים המשמעותיים ביותר בזוגיות שלנו, החיבוק הקרוב, הנשיקה של לפני השינה ושיחות הכריות הארוכות שנפסקות רק בכניסה לעולם החלומות. עם זאת מרבית הזוגות מתעלמים מאחד הגורמים המשמעותיים ביותר שמשפיעים על טיב ואופן השינה שלהם. לסיכום- הכל תלוי בסוג של מזרון זוגי שלהם.

מזרון טוב, מותאם ובעל תמיכה הוא מרכיב משמעותי ביותר בחיי זוגיות טובים. מרכיב שמקורו בבחירה משותפת, אוהבת ומשכילה.

זוגיות טובה היא זוגיות תומכת

כמו בזוגיות טובה, כאשר רוכשים מזרן זוגי שהוא איכותי ובריאותי, חשוב מאוד לוודא שהוא הבחירה הנכונה בעבורכם.שינה איכותית מושפעת מהאופן שבו המזרון תומך בנו ומהאופן שבו הוא מצליח להכיל את השונות ואת ואת ההבדלים הקטנים שעושים אותנו אנחנו. איכות המזרון והסוג שלו משמעות רבה לאופי וסוג השינה שלנו. באם נישן טוב או לא, האם נקום תפוסים וחסרי סבלנות או מלאים באנרגיה ותחושות של אהבה.

לאיכות וסוג המזרון הזוגי משמעות נוספת בשינה רגועה וללא הפרעות. במזרונים שאינם איכותיים (מומלץ מזרון אורתופדי כמובן), בכל פעם שאחד מבני הזוג יקום או אפילו רק יתהפך, תנודות המזרון יגיעו אל צדו השני של המזרון ויעירו את השותף/ה לשינה. לכן חשוב מאוד להשקיע זמן ומחשבה במציאת המזרון הזוגי האיכותי והנכון ביותר עבורכם, מזרונים שמאפשרים הפרדה בין חלקי המזרון, מספקים תמיכה ונוחים מספיק גם לכרבול וגם להתפרסות באלכסון.

איך להתעורר כל יום עם חיוך על הפנים

השקעה של מעט מאוד זמן בבחירה של מזרן טוב ותומך עושה הבדל גדול. ניתן למצוא היום, מזרונים מעולים בעלי מערכות אורתופדיות שעוצבו לתמוך בגוף ולהכיל את המורכבות שבו, משפיעות כמעט באופן מיידי על הערנות שלנו במהלך היום, על היציבה שלנו, על החיוניות ועל פוקוס הכללי שלנו במהלך היום. מזרון אורתופדי טוב ואיכותי משפר פלאים את התפקוד והמיקוד שלנו  ומאפשר לנו להדגיש את הדברים שחשובים לנו בחיים ובזוגיות שלנו.

הדרך לעשות שינוי משמעותי בחיים שלנו ולקום כל בוקר עם חיוך על הפנים היא הרבה יותר קצרה ממה שאנחנו חושבים. יותר ויותר אנשים עוזבים היום את המזרונים הישנים שפוגעים בחווית השינה שלהם ובשל כך בחווית הערות שלהם ועוברים למערכות שינה זוגיות שיהלמו את הצרכים האינדיוודיאוליים שהם מכניסים איתם למיטה.

“זוגיות טובה” אומרים המומחים, “מתחילה בשינה טובה! היא מחדדת אותנו ומאפשרת לנו להישאר ממוקדים וחיוניים לאורך זמן”. בקיצור בחירה במזרון זוגי טוב היא ככל הנראה חלק משמעותי מהבחירה בזוגיות טובה.