שינה טובה היא המפתח ליום מוצלח בכל תחום. לכן, אם אתם מרגישים שאיכות השינה שלכם לא מספקת, או שאתם חווים כאבים שונים בגוף, ייתכן ואתם צריכים לקנות מזרון אורטופדי. מזרון זה, מכוון להעניק לגוף הישן את התמיכה הטובה ביותר, כזו שלאורך זמן תקל על הכאבים השונים ותמנע את הופעתם של חדשים. קנייה של מזרן אורטופדי בריאותי לחדר השינה היא קנייה שנעשית בתדירות לא גבוהה, מאחר והציפייה היא שהמזרון יחזיק מעמד מספר שנים לא מבוטל. העניין הזה נכון במיוחד לגבי מזרונים אורטופדיים. לכן, חשוב ביותר לבצע את הקנייה אצל מומחים, אשר יידעו להתייחס לבעיה הספציפית שלכם ולתת לה מענה מקצועי.

סוגי המזרונים השונים

ככלל, מזרון אורתופדי יכול להגיע בגדלים שונים, מחומרים שונים ובדרגות קושי שונות שיתאימו למי שרוכש אותם. מזרן אורתופדי הוא כזה שעשוי מחומרים איכותיים, בעלי תכונות מתקדמות, המסייעות לשינה בריאה. בקטגוריה הזו, ניתן למצוא את המזרונים העשויים מויסקו או מלטקס. מדובר בשני חומרים, אשר מתוכננים להעניק תמיכה מותאמת אישית למי שישן עליהם. שני החומרים הללו קולטים את דפוס השינה ויודעים לפזר את משקל הגוף בצורה נכונה יותר על גבי המזרון. סוגים נוספים של מזרונים אורטופדיים הם אלו העשויים מספוגים מסוגים שונים (פולימרים). ישנם ארבעה סוגים של ספוגים- לבן, כחול, סגול וצהוב. הלבן נחשב לקשיח ביותר, בעוד שהצהוב הוא האיכותי ביותר ונמצא בשימוש במזרונים אורטופדיים רבים. מזרונים בעלי קצוות משוננים יחסית (מה שנקרא “מזרוני ביצים”) יכולים גם כן לתרום לשינה בריאה, שכן גם הם יודעים לפזר באופן נכון את משקל הגוף על המזרון. מאחר ומדובר במזרונים העשויים מחומרים שונים, חשוב להתאים את המזרון ללקוח לא רק לפי תכונותיו הבריאותיות, אלא גם על סמך תחושה אישית של הלקוח, בהתאם לרמת הקושי שהוא מעדיף ולאופי השינה שלו.

מזרונים אורתופדיים בחברת איילון

אם אתם מחפשים מזרון לחדר השינה שלכם, אין ספק שחברת איילון היא המקום הנכון ביותר למצוא את מבוקשכם. כל מזרון אורטופדי אשר יוצא מחברת איילון, עובר את הביקורת הקפדנית של ד”ר ברונו רוזנבלום, שהינו מומחה לאוסטיאופתיה (רפואת עמוד השדרה). כשאתם פוגשים את צוות השירות של חברת איילון, אתם מקבלים התאמה אישית של המזרון האורטופדי לחדר השינה שלכם, המלווה בתקופת אחריות מתאימה. אנו עוסקים בכך במשך כארבעה עשורים ורשימת הלקוחות ההולכת וגדלה שלנו יכולה להעיד בפני עצמה על איכות המוצרים המוצעת על ידינו.