מזרון נוח ואיכותי הוא מוצר הרבה יותר בסיסי ונפוץ מכפי שאנחנו מתארים לעצמנו. המזרון משמש אותנו לא רק באותן שמונה שעות, שבהן אנחנו מבלים בחדר השינה בכל יום, אלא אף מעבר להן. דוגמה מובהקת לכך היא אותם מזרוני ספורט, שניתן למצוא באולם ההתעמלות או במתנ”ס הקהילתי. ישנם ענפי ספורט רבים שעושים שימוש במזרונים- ג’ודו, קראטה, התעמלות מכשירים ועוד. ישנם גם מזרונים קטנים, המשמשים לפעילות בבית. מדובר בעיקר במזרוני היוגה השונים, שיכולים לשמש לסוגים דומים נוספים של פעילויות, כגון פילאטיס או מתיחות. מזרוני ספורט איכותיים תומכים בבריאותם של המשתמשים ומסייעים לשיפור התוצאות הספורטיביות שלהם.

מזרוני ספורט בהתאמה לסוג הפעילות הגופנית

נוחות עם מזרוני ספורטככלל, מזרוני ספורט איכותיים נבדלים ביניהם, באופי הפעילות הגופנית שבה הם צריכים לתמוך. תמיכה לא מספקת עלולה להוביל למצב שבו נפילה על הגב או על הכתף תכאב במיוחד, כשהיא אף עלולה להוביל לפציעה שתלווה את הספורטאי לזמן ממושך. פעילויות ספורט כמו ג’ודו כוללות שימוש בכוח רב, בהטלות חזקות של הגוף על המזרון ובשימוש בשרירים רבים יותר בגוף. בשל כך, המזרון המתאים הוא מזרון עבה, שיוכל לספוג את הזעזועים הנגרמים בגוף במהלך סוג פעילות כזה. לעומת זאת, ישנן פעילויות גופניות מתונות יותר, אשר בהן לא מופעל עומס רב של הגוף על הרצפה. הדוגמה הקלאסית לסוג ספורט זה היא היוגה ואכן, מזרוני היוגה הם קטנים ודקים יותר בהשוואה למזרוני ספורט, הנמצאים באולמות של אומנויות הלחימה. מזורנים מהסוג הזה מותאמים לשימוש ביתי ולכן ניתן גם לגלגל אותם ולאחסן בפינה בבית, עד לשימוש הבא. כל מזרוני הספורט, בדיוק כמו המזרון שנמצא בחדר השינה שלכם, משפיעים על גופכם לאורך זמן. לכן, חשוב ביותר לקנות את המזרון לפעילות הספורט שלכם ממי שמומחה במזרונים ובהשפעה שלהם על גוף האדם.

מזרוני ספורט של בחברת איילון

הדרך לפעילות ספורט מהנה ובריאה מתחילה דרך החנות של חברת מזרוני איילון, אשר מעמידה לרשות לקוחותיה מבחר מזרונים לענף הספורט שהם איכותיים לכל סוג של פעילות גופנית. חברת איילון פעילה בשוק המזרונים קרוב לארבעה עשורים, כאשר כל המזרונים שלה- כולל מזרוני הספורט- עוברים בקרת איכות צמודה של מומחה לרפואת עמוד השדרה. כל זאת, על מנת להעניק ללקוח את התמורה הטובה ביותר לכספו. הצוות המקצועי של חברת איילון יוכל להתאים לכם את המזרון המתאים לפי אופי הפעילות שלכם ויגיש לכם את התוצר המותאם במחיר השווה לכל נפש.