חדר השינה שלנו מורכב משורה של מוצרים גדולים, שמצריכים תכנון מוקפד של קנייתם כמו לדוגמא ארון הבגדים שלנו, המיטה העומדת במרכז החדר וכמובן המזרון. בין אם אנחנו רוצים לרכוש מזרון יחיד שהוא בריאותי ואיכותי או מזרון זוגי, כל רכישה של מזרון לחדר השינה צריכה להיעשות באופן חכם, כזה שמתחשב באופי המוצרים הקיימים בשוק, בהעדפה האישית שלכם, במוניטין של בית העסק ובתקציב העומד לרשותכם.

מה חשוב בבחירת המזרון

כשמדובר בקניית מזרון, חשוב לזכור כמה עקרונות בסיסיים. קודם כל, מי אמור לישון על המזרון? האם אתם צריכים מזרון יחיד, המיועד רק עבורכם, או שאתם מחפשים דווקא מזרון זוגי? אם מדובר במזרון זוגי, זהו עניין טריוויאלי, ששני בני הזוג יגיעו יחדיו לחנות ויתרשמו מהמזרונים המוצעים. מעבר לכך, כדאי לשים לב לבעיות מיוחדות המופיעות במהלך השינה: האם אתם נוטים להזעה מוגברת במהלך השינה? האם מופיעים אצלכם כאבים מיוחדים? האם יש לכם אלרגיות שונות? אם עניתם בחיוב לפחות על אחת מהשאלות הללו, ייתכן כי מזרון אורטופדי יהיה המענה הנכון עבורכם. למקרה של אלרגיות, מומלץ להשתמש עם מזרון העשוי מחומרים טבעיים, הדוחים את קרדית האבק (מזרון הלטקס הוא מוצר מצוין לבעלי אלרגיות). מעבר לכך, חשוב גם לשים לב לקשיחות המזרון, האם אתם מעדיפים מזרון קשיח או רך? האם יש לך ולבן או בת הזוג העדפות שונות בנושא הזה? האם יש ילדים שאוהבים לקפוץ על המזרון שלכם? מזרון עם קפיצים מבודדים אומנם מתאים יותר לשימוש מזרן זוגי (מאחר ותנועה במקום מסוים על פני המזרון איננה מורגשת בצידו השני) אך מזרון מסוג זה נחשב לבעל רמת עמידות נמוכה יחסית ולכן לא כל כך עמיד בפני קפיצות המופעלות עליו. בד בבד, חשוב לבצע סקר שוק לבחינת בתי העסק ומחירי המזרונים המוצעים לכם. מספר שנות האחריות הסטנדרטי המוצע על מזרונים הוא עשר, כשבית עסק שמציע מוצרים ברמה גבוהה מסוגל להציע יותר שנות אחריות.

קניית מזרונים בחברת איילון

כל מזרון המשווק בחברת איילון להלן מזרון יחיד או מזרון זוגי, מגלם בתוכו את הסטנדרטים לפיהם עובדת החברה למעלה משלושים שנה, חומרים ברמה הגבוהה ביותר, תמיכה מיטבית במבנה גוף האדם, התאמה אישית של סוג המזרון ללקוח וכמובן שירות אדיב ומקצועי במעמד הקנייה והרבה הרבה אחריה. שינה טובה היא המפתח להצלחה במהלך היום כולו וקנייה של מזרון מבית טוב, כמו מזרוני איילון, היא ערובה לשקט נפשי למשך שנים רבות.