עולם השינה היום הוא הרבה יותר עשיר ומגוון ממה שהיה בעבר, הודות להתפתחותם של כל המוצרים הרלוונטיים- אפשר למצוא היום מיטות יחיד וזוגיות בסגנונות עיצוביים שונים ומחומרים שונים, מזרונים מחומרים שונים ובדרגות קושי שונות וגם כריות אורטופדיות. כריות אורטופדיות הן כריות המיוצרות מחומרים שונים, אשר נועדו לתמוך ביציבה נכונה ובריאה. שימוש קבוע בכריות מיוחדות אלו מונע מראש את היווצרותם של כאבים באזור הצוואר והכתפיים ומקל עליהם, במקרה שהם כבר קיימים. כרית אורטופדית היא, למעשה, מוצר בריאותי ממדרגה ראשונה שמשמש אותנו גם מחוץ לחדר השינה- ניתן למצוא אותן גם במשרדים, בהם העובדים יושבים שעות רבות מול המחשב. מכיוון שכך, חשוב לקנות את הכרית המתאימה מאנשי מקצוע. בד בבד, לפני ההגעה לחנות, חשוב להכיר מעט כריות אורטופדיות במגוון רחב של סוגים שיש בשוק.

אילו כריות אורטופדיות נמצאות בשוק?

הכריות האורטופדיות נבדלות זו מזו בחומר ממנו הן עשויות והן מותאמות לתנוחת השינה, או הישיבה, של המשתמש. תנוחות מסוימות, עד כמה שהן נוחות, עלולות להוביל לכאבים או אי נוחות באזור מסוים בגוף וזהו המקום שהכריות נעשות רלוונטיות. סוג אחד של הכריות האורטופדיות הוא כרית מקנזי. זו כרית צרה ומוארכת (מעין גליל), שטובה הן למקרים של כאבי צוואר והן לכאבי גב. סוג נוסף של כריות אורטופדיות יעילות הן כריות העשויות מויסקו. הייחוד שבויסקו נעוץ ביכולת שלו להתאים את עצמו לתנוחת הישיבה או השינה של המשתמש. חום הגוף של המשתמש מרכך את הויסקו וכך גורם לו להשתנות בהתאם לתנוחה ולהעניק לו תמיכה מקסימלית היכן שנדרש. הויסקו הינו גם חומר רך ונעים ועל כן השימוש בו הוא לא רק בריא אלא גם מהנה. הלטקס הינו גם כן חומר נעים למגע, אשר יכול לסייע בהשגת שינה בריאה או ישיבה נכונה. הלטקס הינו חומר טבעי, כך שהוא מנדף זיעה ומותאם לאנשים בעלי אלרגיה לאבק. איזור נוסף בגוף אשר יכול לסבול מבעיות אורטופדיות, הוא אזור הרגליים, עקב עמידה ממושכת. למקרים של רגליים כואבות, ישנן בשוק כריות מיוחדות, אשר השימוש בהן מסייע למחזור הדם ברגליים ובכך מפחית את הכאבים בהן.

כריות אורטופדיות באיילון

כריות אורטופדיות איכותיות, שמותאמות באופן מיטבי להרגלי היום-יום שלכם, יכולות לתרום באופן משמעותי לאיכות החיים שלכם. אצל חברת איילון תוכלו למצוא מזרונים במגוון גדול ומקיף והמון פתרונות ייחודיים לשינה, לרבות כריות אורטופדיות ומבחר סוגים של מזרונים. נסיון של כ-40 שנה יעמוד לרשותכם כבר מהפנייה הראשונה.