תקנון

מדיניות החזרות 

עם רכישת המזרון, הלקוח זכאי ל30 לילות ניסיון. לילות הניסיון תקפים רק עם הניילון העוטף את המזרון, במידה והניילון נקרע, הלקוח יחוייב בסה”כ 30 % מסכום התשלום לטובת החלפת הריפוד. לילות הניסיון תקפים אך ורק למידות הבאות – 190\140 190\160 190\90 190\80 190\120 200\140 200\160 200\180 

מה אני עושה במידה ויש שינוי או שקע במזרן?

שקיעת מזרן מתרחשת לעיתים רחוקות, במידה והמזרן שקע יש לפנות למוקד שרות הלקוחות שלנו בטלפון 052-2728220.  ולפתוח קריאת שרות לתיקון המזרן במסגרת תקופת האחריות. התיקון יעשה על חשבון החברה והלקוח ישלם דמי הובלה למוביל בלבד (במידה והלקוח יוביל עצמאית את המזרן אין עלות כרוכה). כמו כן, ניתן יהיה לשדרג את המזרן בעלות מופחתת, פרטים נוספים ימסרו ע”י מוקד השרות.

מה מדיניות הביטולים של החברה?

דמי ביטול עסקה לפני קבלת המוצר, לאחר 48 שעות מרגע הרכישה – 5% ממחיר המוצר או 100 ש”ח, לפי הסכום הנמוך מביניהם. עבור מזרן שהוחזר לאחר ניסיון לא ייגבו דמי ביטול. לפי חוק לא ניתן לבטל הזמנת מיטה/רהיט שהורכב בבית הלקוח.